Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2010

Τεράστια μέρα

Είμαι πάρα πολλά κουρασμένος. Είχα την πρώτη φουλ μέρα στο πανεπιστήμιο.

Ευτυχώς. Ίσιωσα ψυχολογικά.

Έννα σας γράψω τα κύρια σημεία. Ορισμένα που τούτα επήραν ώρες, άλλα μισάωρο, άλλα ορισμένα λεπτά.

1) Εξύπνησε με ο ανιψιός μου. Είσιεν να παραδώσει έκθεση το πρωί η ώρα 11μισι τζιαι έθελε να διορθώσω την έκθεσην του. Εδιόρθωσα την όσο εμπορούσα.

2) Έγραψα μιαν επαγγελματική επιστολή της μάνας μου που μου εζητούσε εδώ και μέρες.

3) Εμίλησα με τον αρφό μου για ένα σημαντικότατο θέμα. Εθκιέβασα κάτι πράματα που μου έστειλε. Εσκέφτηκα τα πολλά σοβαρά. Πρόβλημα καριέρας- σταυροδρόμι μεγάλο. Έπρεπε να αποφασίσει.

5) Εθκιέβασα ένα μήνυμα που κάποιαν σημαντική.

6) Επήα τζιαι άνοιξα καινούριο λοαρκασμό τηλεφώνου. Εδώκαν μου τζιαι τζιαινούρκο τηλέφωνο μούχτι. Ευχαρίστηση. (Εν μιάλη ευχαρίστηση να έσιεις τζιαινούρκο τηλέφωνο).

7) Επήα πανεπιστήμιο. Συνάντηση με πανέμορφη Σουηδέζα πρώην μαθήτρια στη βιβλιοθήκη...ελαφρύ φλερτ. Μα τί ωραίο πρόσωπο...

8) Επήα στο ντιπάρτμεντ. Συζήτηση με την chair. Αρέσκει μου. Ειδικά η ευγένειά της τζιαι τα λουκκούθκια της άμα χαμογελά. Είπαμε για τη μετακόμισην της, τα κοπελλούθκια της, τες γιορτές κλπ

9) Συζήτηση με άλλον καθηγητή (μάστρος των διδακτορικών). Συγκεκριμένη συζήτηση για ένα φιλοσοφικό πρόβλημα. (Συγκεκριμένα: τη διαφορά του υπερβατικού τζιαι του υπερβατολογικού. Τζείνος εν της Χσολής της Φρανκφούρτης, Κριτικής Θεωρίας, Αντόρνο κλπ. Εγώ Χάιντεγγερ. Έστειλε μου ένα κεφάλαιο επί τούτου, που το φρέσκο βιβλίο του που ακόμα γράφει. Έπεται συζήτηση την ερχόμενη εβδομάδα. Εζήτησε μου σχόλια. (Γουάου. Ένιωσα πολλά flattered. Εν πολλά σημαντικός συγγραφέας τούτος, εν θα σας πω ποιός ένι όμως).

10) Μικρή συζήτηση με το μάστρο μου. Άλλος καθηγητάρας. Είπε μου λλίο για τους βαθμούς που έδωσα το προηγούμενο τρίμηνο. Είπεν ότι ήμουν πιο "απλόχερος" από ό,τι έπρεπε. (Έννα με πελλάνει, διότι στην αρκή είσιεν μου πει να γίνω πιο αυστηρός, τωρά λαλεί μου το αντίθετο)!

11) Διάβασμα και έρευνα. Πίσω στο γραφείο με τους συνάδελφους διδακτορικούς. Ωραίες γκόμενες αλλά παλαβιάρες τζιαι εκκεντρικές. Η μια νάκκο γαούρα στους τρόπους της. Φακκά μου. Νομίζει κάποια ένι. Μιαν ημέρα προβλέπω έννα τσακκωθώ μαζίν της διότι έσιει πολλύν τουπέ, τζιαι πάντα καταλήγω να τσακκώννουμαι με τουτους. Μάλλον επειδή έχω τζιαι εγώ τουπέ. (Ξερω' γώ).

12) Τυχαία συνάντηση στο καφέ με συνάδελφο που μόλις γνώρισα. Διαπιστώνω ότι εν πελλός, με κατάθλιψη τζιαι ππάνικ αττάκς. Γαμώ το σσιήστο μου...θκιαολίζουμαι διότι ενι φκάλλει φάουσα, τζιαι παθαίνει ψιλοκρίσεις σαν μου μιλά. Φύε σιόρ που δαμαί σκέφτουμαι. Ήνναμπου είμαι εγώ; Γιατί μου μιλάς εμένα; Πήεννε αλλού να πελλάνεις; Γιατί ούλλοι οι πελλοί διούν πάνω μου; Γιατί σπουδάζετε φιλοσοφία; Πήεννε πιέ φάρμακα (τούτον είπα του το που τα αλήθκεια). Πίννει είπε μου ο παλιο-ψυχοπαθής. Έκαμα τάχα ότι τον καταλαβαίνω. Ωωω ναι, ωωω ναι, μμμμμμ, ναι, μμμμ, ναι. ωωωω αλήθκεια; Ωωωω ναι ωωω ναι (ΦΑΟΥΣΑ ΤΖΙΑΙ ΖΙΛΙΚΟΥΡΤΙΝ, ΕΝ ΜΕ ΚΟΦΤΕΙ ΡΕ ΠΠΕΖΕΒΕΓΚΗ, έχω τζιαι εγώ προβλήματα αλλά αντί να σου τα πρήζω εσένα έχω πέντε μπλογκς τζιαι πρήζω άλλους άσχετους χαχαχα!)

13) Επιστροφή στην πόλη. Επιστροφή παρέα με τη σουπερβάιζορ μου. Συζήτηση πολλή. Επεθύμησα την τζιαι επεθύμησε με φαίνεται. Άρκεψα τζιαι αγαπώ την.

14) Σπίτι με συγκάτοικους.

15) Δείπνο σε άλλο σπίτι. Με δύο Κυπραίους παρέες, έναν γάλλο, μια γαλλίδα (πελλή, στρινιάρα), μια ισπανίδα τζιαι τέσσερεις ιταλίδες (εκ των οποίων η μια μικρή αλλά τρομερότατα σέξυ (ιταλική ομορφιά...δεν παίζεταιιιιιιιιιιιιιιι).

16) Σε παμπ για μπύρα.

17. Έσσω κουρασμένος. Λίγο msn και μπλογκς.

Υ.Γ. Από την πρώτη του Φεβράρη κλείνω τον λογαριασμό στο Facebook μου. Βαρκούμαι να σας εξηγήσω τωρά γιατί.

Καληνύχταααααααααααα!!!

3 σχόλια:

aspromavro είπε...

είσαι φιλόσοφος τζαι ασχολεισαι με ημερομηνίες. κλείστο που τα τωρά.
που εν που βρισκεις τουντες ιταλιδες τζαι ισπανίδες. πε μας ναρτουμε.

Α. Βελισσάρης είπε...

Aspromavre, giati na to kleisw? En i defteri fora pou mou kamneis arnitiko/aforistiko/ithikologiko sxolio. Toulaxiston kame ton kopo na mou eksigiseis, dioti eimai nakko mannos tshiai en katalavw: giati enas filosofos en prepei na asxoleitai me imerominies (o,ti tshian shmainei touto)? Mallon prepei na esheis kapoies sygkekrimenes gnwseis sti filosofia, kati esheis ypopsin sou...

OneWayStream είπε...

(νομίζω ο ασπόμαυρος μόνο κατζίες ξέρει να γράφει σε ούλλα τα μπλόγκς.. φίλε κετ ε λάιφ!!!)

Ρε Βελισσάρη μου παίζε πελλό να περάσεις γιατί αν ακούεις τους εγγλέζους, ττα ψυχολογικά τους τζαι τες ιδιοτροπίες τους εν να πελλάνεις που τ'αλήθκεια!