Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2010

Χμμμμ

...έχω έναν πρόβλημα με το συνέδριο που οργανώνω, το οποίον πρέπει να λύσω με λεπτότητα τζιαι ευελιξία. Αφορά ανθρώπινες σχέσεις, που μπαίνουν εμπόδιο στη διοργάνωση. Εν τόσο λεπτό το θέμα που εν μπορώ να το συζητήσω με κανένα. Ένιξερω καν αν μπορώ να το γράψω δαμαί...

Το πρόβλημαν εν ότι επέλεξα έναν άτομο (συνάδελφο, ικανότατο) να με βοηθήσει στην οργάνωση. Αλλά τούντο άτομο -φιλικό άτομο- εν συνεργάζεται σωστά που την αρκή...κλείουμε ραντεβού τζιαι ακυρώνει τα συνέχεια, αναβάλλει μου τα, βάλλει με τζιαι πάω εγώ Λονδίνο (όπου μεινίσκει) για τες συναντήσεις μας (Ενώ, υπόψιν, το πανεπιστήμιο εν δαμαί που είμαι εγώ, όι τζει πάνω τζιει). Τούτον καθυστερεί πολλά την οργάνωση. Εν έχω έτσι πολυτέλεια.

Που την άλλη, εν έχω τον αέραν του ατόμου να τα πω κουτσιά καθαρισμένα, ότι δηλαδή μαλακίζεται τζιαι έτσι όπως μαλακίζεται υποσκάπτεται η ποιότητα της δουλειάς μας.

Έννα το παραμερίσω το άτομο, με τρόπο που να μεν θιχτεί η σχέση μου μαζίν του. Έννα επιλέξω ακόμα έναν άτομο να το εμπλέξω (ούτως ή άλλως χρειαζόμαστε ακόμα ένα συνάδελφο για τες αξιολογήσεις των papers που θα παρουσιαστούν) τζιαι να δημιουργηθεί μια οργανωτική ομάδα. Έτσι, έννα μπορέσω είτε να υποβάλω τον ρυθμό που πρέπει, είτε το άτομο που εν τραβά να παραμεριστεί εκ των πραγμάτων, χωρίς παρεξήγηση, αφού η οργανωτική ροή θα συνεχιστεί κανονικά με το τρίτο άτομο...


Χμμμμ.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: