Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2010

Βαρκούμαι σε

Τη γυναίκα της ζωής μου ακόμα να την γνωρίσω.

Όσες γνώρισα μέχρι τώρα δεν με ενδιαφέρουν. Τούτη εν η άλλη όψη του νομίσματος. Του νομίσματος που με θέλει να φλερτάρω συχνά με διάφορες.

Δεν με συνέλαβε καμιά μέχρι τωρά.

Είμαι άγριος, είμαι ελεύθερος, είμαι διαφορετικός, είμαι κάτι άλλο που τζείνο που ενόμισε η κάθεμιά που με γνώρισε. Τζιαι που νομίζεις εσύ που με θκιεβάζεις τωρά, τζιαι νομίζεις "να ακόμα ένας που τούτους που γράφουν ότι εν τους εκατάλαβε κανένας, κκομπλεξικούς, μπλα μπλα".

"Εν εχώρεσα μέσα τους. Εν με αντέξασιν"

Αντέχεις; Να ζήσεις με μένα; Ξέρεις ποιός είμαι; Εν με ξέρεις.


Αντέχεις με να είμαι όπως είμαι; Εν άντεξες.


Μεν ψεύδεσαι. Μεν αυταπατάσαι. Είμαι ανεκδιήγητος.


Νομίζεις ότι με το να πεις στον εαυτό σου "όχι" στοχεύοντας εμένα, εξετέλεσες μια σημαντική ψυχική αποστολή.

Κατά βάθος ξέρεις ότι μάλλον βαρκούμαι σε. Υποψιάζεσαι το.

Καλά κάμνεις. Εν η αλήθκεια. Βαρκούμαι σε αλλά εν σου το λαλώ. Βαρκούμαι να το πω.

Νομίζεις μπορείς να με ξεγελάσεις.

Εγώ βαρκούμαι σε. Εσένα που νομίζεις ότι είμαι ακόμα ένας που τούτους που έχουν προβλέψιμη συμπεριφορά, μεγάλο εγωισμό, μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους κλπ κλπ. Ναι εσένα. Βαρκούμαι σε πολλά. Το καλλύττερο που έχω να σου ευχηθώ είναι να βαρεθείς τον εαυτό σου. Πέρκι καταλάβεις σε τι μαλακίες ρεμβάζεις.

Μιαν ημέραν που έννα με γνωρίσεις που κοντά, έννα καταλάβεις πόσο μακριά είμαι. Προς το παρόν, θώρε τα γραμματούθκια μου, τζιαι επαναπαύτου πίσω που την εξοικείωση που έσιεις με το αλφάβητο.

19 σχόλια:

Πρασινη νεραιδα είπε...

διαβαζοντας το συγκεκριμενο, αρχιζω και καταλαβαινω γιατι διαλεξες τη συγκεκριμενη για φωτογραφια προφιλ.

χαιρετω.

Α. Βελισσάρης είπε...

Γειά σου Νεράιδα!

Ανώνυμος είπε...

Ναί ναί ναί...
Είσαι μοναδικός, είσαι ξεχωριστός, είσαι "πελλός" και πρέπει να κονταροχτυπηθούν οι γκόμενες! Όχι, μάνα μου, δεν είναι έτσι! Ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και μοναδικός.

Υ.Γ: Μεν το πάρεις προσωπικά, εν ήταν...

Α. Βελισσάρης είπε...

Γειά σου Ανώνυμε! Έσιεις μεγάλην ανησυχία από ότι φαίνεται, άμπα τζιαι φκω μόνον εγώ ο "ξεχωριστός", ενώ εσύ φκεις κανονικός; Τζιαι άμπα τζιαι οι γκόμενες κονταροχτυπηθούν για μένα αλλά όι για σένα;

Εχτές τζιαι σήμερα εν με απασχολεί η διαφορετικότητα σου. Τούτον έντζιε σημαίνει ότι απαρνήθηκα σου την. Έσιεις την τζιαμέ δική σου ολόδικη σου, εν θα σου την ενοχλήσω καθόλου. Βαρκούμαι την. Εν μου κάμνει διαφορά.

Υ.Γ. Μεν το πάρεις προσωπικά. Εξάλλου, πόσον προσωπικά μπορεί να πάρει τα πράματα ένας ΑΝΥΩΝΥΜΟΣ. Τζιαι πόσο διαφορετικός να ένι ένας ΑΝΩΝΥΜΟΣ! χαχα! (Τελικά έκαμες με τζιαι εγέλασα)! Θέκκιου!

ρίτσα είπε...

βασικά έσιει μιαν που θκιαβάζει σε τζιαι τωρά μπαίννει σου τζιαι κοντράρει σε;ή κάτι;

πολλοί δεν καταλαβαίνουν ότι δεν θέλεις τον ίδιο με σένα αλλά ένα άξιο "αντίπαλο"

Α. Βελισσάρης είπε...

Ξέρωγω ρε Ρίτσα ίνταμπου γίνεται. Έτο εγεμώσαμεν Ανώνυμους τζιαι Ανώνυμες δαμέσα δα, που εν μεγάλα ταλέντα στην παρερμηνεία τσιαι στα πουττο-ππουσλίκκια. Όποιος θέλει ας μου μπαίνει. Άμαν έννα έσιει δίκαιον έννα γτου το πω: έσιεις δίκαιον. Ώσπου μαλακίζουνται, σαν τους βλάκες, απλά παίζω μαζίν τους να περνά η ώρα. Όπως λαλεί το ρητόν: οι άντρες ξεχωρίζουν που τα αγοράκια. Τζιαι έννεν θέμα μεγάλης ιδέας του εαυτού μου εμένα. Απλά εγεμώσαμεν αγοράκια δαμέσα δα.

Εν είμαι ο μόνος ο άντρας μες τα μπλογκς. Έσιει πολλούς άντρες, τζιαι άξιες μπλογκερίνες. Με τους οποίους μια χαρά συνεννοούμαι τζιαι εκτιμώ τζιαι θαυμάζω. Ακόμα τζιαι την ώραν που με "σιέζουν" κάμμνουν το με τρόπον που τους σέβομαι. Παράδειγμα: Aceras, Διάσπορος, Ρίτσα, One way Stream, Idion Moufflon, Αντίχρηστος, Δευτεράς, Νεκατώματα, Στέλιος, Δέμων, Πράσινη Νεράιδα κλπ. Τα υπόλοιπα ανωνυμάκια, χωρίς αρχιδάκια, καλά κάμουν τζιαι παραμένουν ανωνυμάκια

OneWayStream είπε...

Φιλούι μου, άρεσε μου πολλά το ποστ.
Εν γραμμένο πολλά ωραία με έκφραση τζαι σαφήνεια! Νομίζω περνάς πολλά που τζίνα που σκέφτουμαι τζαι εγώ αλλά σε άλλο επίπεδο. Πάντως έβαλες με σε σκέψεις.. Γιατί θεωρώ τζαι εγώ ότι εν εγνώρισα κάποιον που να αξίζει! (τον άντρα της ζωής μου όπως λές εσύ)
Έτσι παθαίνουν οι παράξενοι ανθρώποι!

Α. Βελισσάρης είπε...

Μεν τα συγχύζεις είπαμεν. Εσύ είσαι απλά κκκκκομπλεξική!

Ανώνυμος είπε...

Μάνα μου ηρέμησε.. Εν είμαι ούτε συγγενής σου, ούτε θέλω να σου "μπω". Αυτό που θέλω να πω είναι οτι φακκούν μου οι άνθρωποι που νομίζουν οτι είναι από άλλο πλανήτη και απαξιώνουν τους υπόλοιπους "κοινούς θνητούς", οι οποίοι ζουν μόνο και μόνο για να τους αποδείξουν οτι αξίζουν να είναι δίπλα τους, τάχα μου. Και εσύ πρέπει να αποδείξεις πράματα και η κοπέλλα που είναι ενίοτε μαζί σου. Είναι πάρε-δώσε.

Υ.Γ είδα το ποστ σου και ένιωσα οτι θέλω να πω 5 πράματα, ούτε να σου συστηθώ ήρτα, ούτε να σε γνωρίσω! Βαρκούμαι!

Α. Βελισσάρης είπε...

Μάλλον θκιεβάζεις με συχνά για να ξέρςι ότι μπαίνουν συγγενείς μου δαμέσα τζιαι μλούν μου. Οπόταν, εν νομίζω "απλά να είδες το πποστ μου" τζιαι να ήρτες να μου μιλήσες. Ξέρω ποιά είσαι. Μεν ξιάννεις πόσο έξυπνος είμαι.

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑΧΑ!! You see dead people κύριε Βελισσάρη??
Μπαίνω δαμέσα όποτε έχει καινούργιο ποστ, γιατί ναι, σε διαβάζω. Κακό είναι αυτό?
ΔΕΝ είμαι συγγενής σου, ούτε σε ξέρω, μην παρανοείς!!

Αν είναι να υποψιάζεσαι τον καθένα που μπαίνει δαμέσα, κλείστο ή βάλε ψευδώνυμο.

Α. Βελισσάρης είπε...

En tha valw psevdwnymo. Enna synexisw na paranow tshiai na pernw wraia :)

Α. Βελισσάρης είπε...

(tshiai ksereis polla kala oti en psevdwnymo idi. Eipa sou: stamata na prospatheis na sygkalypseis tin taftotita sou dioti geloipoieisai akoma parapanw!)

Ανώνυμος είπε...

Ρε φίλε ορκίζουμαι οτι εν είμαι τζίνος/η που νομίζεις!! Χέστηκα δηλαδή και αν νομίζεις, απλώς σου το λέω για να μην νομίζεις πως κάποιος σε παρακολουθεί. Μεν παρανοείς, εν έχουν ούλλοι την έννοια σου!

Α. Βελισσάρης είπε...

χαχαχα! Εντάξει αφού ορκίστηκες πιστεύκω σε!

Έεε ίνναμπου γίνεται; Είσαι καλά; (Εν αντροπή να μεν αρωτήσω τωρά που εγνωριστήκαμεν τζιόλας) :P

Ανώνυμος είπε...

Οι τζαι πολλά καλά, ευχαριστώ, εσύ ούλλα καλά??

Τζίνα που έγραψα εξαρχής επροορίζουνταν για κάποιον άλλο(που ξέρω), απλώς με τα γραφόμενα σου εθύμισες μου κάποια πράματα που τζίνον τζαι ήθελα κάπου να "ξεσπάσω", γι'αυτό σου είπα οτι εν ήταν προσωπικό. Ελπίζω να μεν σε αναστάτωσα.

Α. Βελισσάρης είπε...

Όι σιόρ εν εντάξει! Εμείς οι μπλόγκερς είμαστε δαμαί για να ξεσπούν πάνω μας ούτως ή άλλως. Εν όπως το κοινωνικό λειτούργημα, αλλά εν πκιερωννούμαστεν. Είμαστεν μαζοχιστές, αρέσκει μας να μας σιέζουν :P

Α. Βελισσάρης είπε...

Εγώ καλά. Έτο πολλή δουλειά τζιαι κάμποσα βούριστρα

Ανώνυμος είπε...

Hey tn oran pou laleis oti ishen na nmsoumen oti eise enas pojinous pou erkounte je.......je...je ego eipa "varkouououououmeeeeee