Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2010

Μια έκπληξη

Έχω πολλά να γράψω, αλλά εν μπορώ διότι έχω δουλειά.

Έννα σας γράψω μόνο για μιαν ευχάριστη έκπληξη που είχα.

Τον Αύγουστο επήα σε ένα συνέδριο στην Ουαλλία. Ευρωπαϊκής Φιλοσοφίας. Επαρουσίαζα τζιόλας. Τέσπα. Τη μια νύχτα, στο επίσημο δείπνο, έκατσα σε έναν τραπέζι με κάποιους που έν έξερα. Ο παρέας μου εν είσιεν πκιερώσει να έρτει οπόταν επήα μόνος μου.

Ενγώρισα πολλά άτομα. Στο τραπέζι μου, εκάθουνταν κάτι τ ρ ο μ ε ρ έ ς προσωπικότητες. Εγώ εν είχα ιδέαν ποιοί ήταν. Είσιεν διάφορες ηλικίες. Αλλά είσιεν ειδικά θκυό μεγάλους, έναν άντραν τζιαι μια γυεναίκαν, τζιαι οι θκυό γύρω στα πενήντα τους. Εγίναν αθθυμούμαι ΟΙ συζητήσεις τζιαμέ!

Ο άντρας, ένας πολλά περίεργος στη φάτσα, αλλά με τρόμερά χαρίσματα στην έκφραση τζιαι στο λόγο. Έμεινε μου στο νου πόσο εξωπραγματικά πληθωρική προσωπικότητα ήταν. Η οξυδέρκεια του, το χιούμορ του τζιαι η καλοσύνη του.

Εμιλήσαμεν αρκετά. Είπα του είχα κάμει το μάστερ μου στο Γουόρικ. Τζιαι αθθυμούμαι είπεν μου: α, ήμουν τζιια εγώ στο Γουόρικ παλιά.

Τολοιπόν. Σήμμερα ΤΥΧΑΙΑ ανακάλυψα ποιός ήταν τούτος ο τύπος! Δεν είχα ιδέα το όνομάν του τζείνη τη νύχτα, ούτε αρώτησα.

Όσοι ασχολείστε με φιλοσοφία τζιαι κοινωνικές επιστήμες, ένννα φύει η κκελλέ σας!

Andrew Benjamin

http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Benjamin


τσσσσσσσσσσσσσ άλα τού!



(Πππε ήδη μπορώ να με φανταστώ να χουμίζουμαι στους παρέες μου, διηγούμενος: "εκάθουμουν που λαλείτε με τον Άντριου μιαν ημέραν τζιαι ετρώαμεν...")

1 σχόλιο:

Α. Βελισσάρης είπε...

AMANAMOU RE VELISSARI! MA SOVAROMILAS??!!! OUAOU EISAI POLLA COOL!