Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2010

Μεν το πάρεις προσωπικά μίσιη μου

Εμείς οι μπλόγκερς εγίναμεν σατσίν του κάθενου που έσιει απωθημένα.

Όποιος έσιει απωθημένα τζιαι θέλει να ξιτιμάσει κάποιον χωρίς να τες φάει, ξιτιμάζει μας εμάς.

Όποιος εν αγάμητος για τρία χρόνια, όποιον τον απέρριψεν η γκόμενα του, όποιος έκοψεν την κάφκαν του να γαμιέται με άλλον, όποιου εν του διούν σημασία στη δουλειά, όποιος εν ανυπολόγιστος, όποιος εν αντροπιάρης, όποιος εν σκατόπουττος, και λοιπά και λοιπά, πετάσσεται τζιαι ξιμιτάζει μας εμάς τους μπλόγκερς. Ανώνυμα.

Τζιαι μετά σύρνει σου τζιαι έναν: ΜΕΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ!


Τάχα εντάξει. Άμαν πεις του άλλου "ΜΕΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ" εξιμπέρτεψες. Αν σε κόψει τζείνος που εσσιηλλοξιτίμασες μες στο δρόμον εν θα σε δέρει, επειδή είπες του να ΜΕΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ τάχα!

Ε ΚΑΛΑ ΡΕ ΔΙΚΕ ΜΟΥ! ΗΝΤΑΛΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΔΗΛΑΔΗ;;;

Αν δεν το πάρω προσωπικά, μόνον μια εναλλακτική λύση υπάρχει: ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ!!!

Ωραία λοιπόν. Πες ότι ξιτιμάζεις με, τζιαι λαλείς μου να "μεν το πάρω προσωπικά".

ΟΚ. ΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.

ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ.

Αλλά, άτε τζιαι επήρα το σαν ομάδα. Προκύπτει άλλον πρόβλημα μετά. ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΜΟΥ ΜΕΣ ΤΟΥΝΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, λαλέις μου;

Αν ο ρόλος μου εν ηγετικός, σημαίνει ότι πρέπει να λαμβάνω τα πράματα προσωπικά! Σαν προσωπικό στοίχημα ένα πράγμα. Ειδεμή ήντα ηγέτης είμαι! Οπόταν, επιστρέφουμε στον ίδιο παρονομαστή!


Έτσι δεν λύνεται το πρόβλημα. Για να λυθεί το πρόβλημαν, έννα πρέπει να είμαι έναν απλόν μέλος τούντης ομάδας. Έναν αρνίν.

ΟΠΟΤΑΝ: ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΣΑΝ ΑΡΝΙ!

ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!


(Ρε Ανώνυμε, ΜΕΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Α!!!)

13 σχόλια:

postbabylon είπε...

"ΟΚ. ΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.

ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ."

:-D :-D

psychia είπε...

Όι τζαι αρνί, κοτζιάμου τράγος!!

Anti-Christos είπε...

Βάλε μετριασμό σχολίων. Τον δοκίμασα και εξοντώνει εύκολα όλους τους ψυχοπαθείς!

Α. Βελισσάρης είπε...

Μα μόνον τράγος; Τραγέλαφος!

Αντί-χριστε, εσκέφτουμουν το, αλλά που την άλλην εν το κάμνω. Κατά βάθος αρέσκει μου :P

Ήταν να σου στείλω ήμεηλ εν τω μεταξύν να σε αρωτήσω ίνναμπου καταγίνεσαι με τες περιπέτειες σου...

Πρασινη νεραιδα είπε...

αναρωτιεμαι, τα συζητας και με τη φωνη μες το κεφαλι σου πριν τα γραψεις εδω μεσα;
γιατι σε φανταζομαι να περπατας πανω κατω, να κανεις χειρονομιες, να αγριευεις...




πως τα πηγες με το moods,καμια προοδος;

Α. Βελισσάρης είπε...

Ναι. Νομίζω σε τούντο μπλογκ μου η φωνή μου τζιαι η γραφή μου εν σε τέλεια αρμονία. Ορισμένες φορές πράγματι γράφω τούτα που πριν λλία λεπτά ελαλούσα με πάθος στους συγκατοίκους μου!

Με το moods καμία πρόοδος. Εν έχω υπόθεση. 4 χρόνια Αμερική, 3 χρόνια Αγγλία= 7 χρόνια σε αγγλόφωνη χώρα. Υπολόγισε επίσης ότι ετέλειωα εγγλέζικο σκολείο (με σίλια ζόρκα βέβαια διότι ήμουν ο σιειρόττερος μαθητής- ήμουν 7 χρόνια τουρίστας). Η προφορά μου ώσπου περνούν τα χρόνια σιειροττερέφκει. Νομίζεις ότι τσαππίζω αντί να μιλώ. Εν τα καταφέρνω σιόρ! Εν γυρίζει η αναθθεματισμένη η γλώσσα μου!

Ανώνυμος είπε...

?!?!?!?! Έσιεις πρόβλημα ρε κύριε. Εγώ καταρχάς ούτε σε ξητίμασα ούτε τίποτε, έγραψες ένα ποστ και εσχολίασα κάτι που ήθελα μέσα που τα γραφόμενα ΣΟΥ. Αν δε θέλεις σχόλια, να γράφεις σκέττα ποστ ή να βάλλεις μετριασμό. Τζαι τη μανία καταδίωξης που σε διακατέχει, να την κοιτάξεις! Μεν το αφήσεις έτσι.

Ούτε που ξαναμπαίνω δαμέσα, έτσι τζαι αλλιώς μαλακίες γράφεις.

Α. Βελισσάρης είπε...

Ανώνυμε/η! Το "μεν το πάρεις προσωπικά" εν που σένα που το έπιασα ναι. Αλλά τα υπόλοιπα εν συνειρμός με άλλες αφορμές τες οποίες προφανώς εδιακωμώδησα.

Εξάλλου λάβε υπόψιν ότι εν είσαι ο πρώτος ή ο μόνος Ανώνυμος δαμέσα. Οπόταν, εν αδιανόητον να θίγεσαι χιχι! Αν μας έγραφες το ονοματάκι σου τζιαι επροσωποποιούσα το, τότε ναι, να θιχτείς!

Άφησμας να φκάλουμε το ψουμίν μας σιόρ. Άφησμας να φκάλουμεν τα απωθημένα μας. Θέλουμεν τζιαι εμείς σημμασία. (Μάνα μου ρεεε). Καλημέρα σας!

Υ.Γ. Σίουρα γράφω μαλακίες. Πρέπει να παραδεχτείς όμως ότι εν ωραίες μαλακίες ;)

OneWayStream είπε...

Ένας μπλόγκερ γράφει ότι θέλει. Τζαι αν θέλει να γράφει μαλακίες εν να γράφει. Το θέμα είναι ότι εν επιλογή του κάθε αναγνώστη να θκιαβάζει ή όι τα ποστς του κάθε μπλόγκερ.
Αν ο Άγνωστος/η νιώθει ότι ενοχλείται με τζίνα που θκιαβάζει έσσιει ένα Χ πάνω δεξιά τζαι εν ελέυθερος/η να το πατήσει τζαι να σταματήσει να θκιαβάζει την κάθε 'μαλακία'.
Όμως την στιγμή που θέλεις να σχολιάσεις τότε οφείλεις να βάλεις τζαι το όνομα σου τζαι να μεν κρύφκεσαι πίσω που την οθόνη σου.

postbabylon είπε...

Symfwnw me oneway.

Pe Velissarh, men xalas th zaxarenia sou.

Ανώνυμος είπε...

@ oneway:simfono me ta osa egrapses ektos stin teleutaia protasi.
giati diladi gia na po mian apopsi prepei na valo onoma?(en milo gia prosopikes epitheseis).an me laloun giorgo georgiou prepei na grapso tzai ton arithmo tis tautotitas mou aspoume? :)
giati prepei na grafo kati se ena blog tzai na to mathainei oullos o kosmos pou me kserei?

anonimos1

OneWayStream είπε...

Ανώνυμε/η εβαρέθηκα σε!
Ό,τι θέλεις κάμε.
Πρόβλημα σου.
Είσαι ένα ανώριμο άτομο που το μόνο που θέλει είναι να ενοχλεί.
Εν θα ασχοληθώ άλλο με το θέμα.

Ανώνυμος είπε...

εκτός που ανωνυμος εισαι τζαι μαζοχιστης. αφου εν μαλακιες που γραφει, εσυ ιντα καθεσε τζαι θκιαβαζεις τες; εννα μου πεις για να περασει η ωρα, επειδη γελας, επειδη σε καμνει να νιωθεις καλλιττερα για τον εαυτο σου. τζυλα γιε μου το καρροτσουι σου πάρακατω. αντιδραστικε της δεκαρας
θυμιζεις μου κατι μαλακες που εκαμνα παρεα οταν ειμουν μιτσης. τοτε που εν ειχα επιλογη, ουτε αυτοκινητο, ουτε διεξοδο. εισαι ενας εφιαλτης ρε.
εισαι πιο κομπλεξικος τζαι που λλοου μου (αν ειναι ποτε δυνατον)
ρε αμπα τζαι εισαι τζαι αποελιστας;