Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2010

St. Gervais, Mont Blanc









5 σχόλια:

OneWayStream είπε...

Άδε τον που παίζει με τον πόνο μου!! ΄ΆΔΕ ΤΟΝ

Ούυυύφφουυυ θέλω!
Άλλά έτσι ένει.. Άδικη η ζωή!! χαχαχα

Σοβαρά τωρά.. Φένεται ότι επέρασες ωραία!!! Μακάρι ούλες σου οι διακοπές ναν έτσι (εκτος που τες ταλαιπωρίες της επιστροφής)

Α. Βελισσάρης είπε...

Χαχαχα! Εννοείται ότι εκουρτίστηκα να τες βάλω που την ημέραν που αποφάσισες να παίξεις την έξυπνη ρωτώντας μίσιη μου στο μπλογκ σου "Γιατί ο Βελισσάρης εν καλλύττερος που μένα";;;; DUH!!!!!

Α. Βελισσάρης είπε...

(Μιλούμεν για τουπέ όμως α;;; χαχαχα! Αφιερώννω σου ειδικά την πέμπτη, που απλώννω μες το σιόνι όπως τον ππασιά)!

OneWayStream είπε...

δηλαδή εν που καθαρή κατζία που το κάμνεις ρε πίκρη?? χαχαχαχα

τζίνη η 5η φωτογραφία θυμίζει μου τον εαυτό μου τζίνη την φορά που εγλίστρησα τζαι έππεσα μες το σσιόνι! απλά εμένα η διαφορά ήταν ότι έππεσα με τα μούτρα!!

Α. Βελισσάρης είπε...

Τέγια!