Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2010

Άρδην

Που τα σήμμερα αλλάσσει άρδην ο τρόπος ζωής μου.

Μόνον τζιαι μόνον που ένα λόγο: εβάωσα το φέισμπουκ.

Στο φέισμπουκ έχω 796 φίλους (μετρημένους). Σχεδόν ούλλους ξέρω τους. Με τον κόσμο κρατώ επαφή, είμαι λαλίστατος. Το φέισμπουκ χρησιμοποιώ το πολλά. Κρατώ επαφή με φίλους [έχω πολλούς φίλους ανά το παγκόσμιο, αφού έζησα σε διάφορους τόπους τζιαι χώρες], αλληλογραφώ, αστειέφκω, βάλλω άρθρα, θκιεβάζω άρθρα, και λοιπά και λοιπά.


Αλλά που τα σήμμερα αλλάξαν τα πράματα.

Πλέον η ζωή μου θα περιστρέφεται γύρω που τον φυσικό τόπο που βρίσκουμαι. Το ίδιον τζιαι οι κοινωνικές μου ανάγκες. Θα ικανοποιούνται δαμαί. Εν κάτι που εξίασα ίνταλως γίνεται. Έννα το θυμηθώ σύντομα. Θα το επανακτήσω.

Ε ν τ ο π ι ό τ η τ α. Η πολυπόθητη.


Πρέπει κανείς να απελευθερωθεί προς αυτήν. Έτσι θέλω να κάμω.




Όπως ο Thoreau επήε μες στο δάσος. Έτσι τζιαι εγώ εβάωσα το φέισμπουκ τζιαι προσγειώννουμαι καλλύττερα στον τόπον που είμαι.

Τζιαι θα δώκω της έρευνας με τα φκια τα πέτσενα (όπως λαλεί τζιαι ο τζύρης μου).

Οι αλλαγές εν μεγάλες, τζιαι έχουν πολλά νοήματα τζιαι προσωπικό βάρος, αλλά βαρκούμαι να τα αναλύσω τωρά. Πάντως, οι φίλοι μου τωρά τζιαι να πάει εννάν παραπάνω συνάδελφοι φιλόσοφοι, καθηγητές, διδακτορικοί κλπ...τούτης της κλίκκας τελοσπάντων, εκαταλάβετε...γυαλλακοπίμπιλλοι.

Μπορεί να βαώσω τζιαι τα μπλογκς. Τώρα να δούμεν.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=4553170

Α. Βελισσάρης είπε...

Ευχαριστώ Ανώνυμε για το ποστ. Είμαι ενήμερος από πρώτο χέρι για τούτα τα πράγματα. Νομίζω στο συγκεκριμένο άρθρο υπάρχει μια υπερβολή, λόγω τη μονομέρειάς του: υπάρχουν τρομερές αντιδράσεις που δεν θα επιτρέψουν τόσο ακραίες περικοπές. Άσ' τον τούντο χάσκα τον υπουργό που μίσιη μου θέλει διετή προγράμματα τζιαι να κοπεί η φιλοσοφία κλπ. Εν πιο πιθανό να κοπεί η πουλλού του παρά η φιλοσοφία.

Πρασινη νεραιδα είπε...

ετοιμαζομουν να ρωτησω για τα μπλογκς,αλλα με προλαβες.
να ενημερωσεις τους φιλους σου αμα τα κλεισεις, να ειναι προετοιμασμενοι για μεγαααλες συζητησεις.

Α. Βελισσάρης είπε...

Mpa. Skeftoumai na ginw athlitis tzhiai na milw pio llion. Hnnampou laleis?

Πρασινη νεραιδα είπε...

φρονω οτι θα μεινεις μονο στα λογια.