Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2010

Τρεις μέρες κλινήρης

...να οικουρώ. Ππουστοαρρώστια γαμώτο, επέλλανε με. Ούλλα τα παλιοσυμπτώματα με τη σειρά: κόκκαλα, πονοκέφαλος, πυρετός, μύξες, λαιμός.

Εκόψαν πίσω οι δουλειές μας. Άτε τωρά βουρ να τες προλάβουμεν.

Έσιει τζιαι καλόν τζιαιρό έξω τα γέρημα...

Είδα τζιαι κάτι περιέργα φοητσιάρικα όνειρα παναγία μου.

Είδα έναν ότι έκαμνα σίξτυνάιν με μια γκόμενα. Σαν το εκάμναμεν η γκόμενα εμεταμορφώθηκεν σε κουφήν: εκαταβρόχθησεν το πουλλί μου, εδάκκασεν τη βάση του τζιαι έχυσε μου δηλητήριο, ενώ η ουρά της ετυλίετουν γυρόν που το λαιμό μου τζιαι έπνιεν με.

Ε ναι, εσκότωσεν με.

(Νομίζω επέθανα ενώ εκσπερμάτωνα).

8 σχόλια:

postbabylon είπε...

what a way to die!:-)

perastika sou!

Pasxalina είπε...

dude, no offence, you're a perv!

Just kidding :) En to anxos pou se troei, xalarose llio yie mou, allios en tha yianeis.

OneWayStream είπε...

Άχ τούτα τα όνειρα.. Εκάμαμε τα μεγάλο θέμα μες τούτες τες μέρες. Μάλλον φταίει το φεγγάρι!

Βελισσάρη μου.. Είσαι psycho μάνα μου. Κανονικά τζαι με τον νόμο.

Thanks for sharing πάντως!

Πρασινη νεραιδα είπε...

πέραν της "κουφής" που δεν καταλαβα τι ειναι, μια χαρα ονειρο το βρισκω.
καπου διαβασα οτι τα ασχημα ονειρα δε σημαινουν απαραιτητως και κακη εξελιξη των πραγματων.
αλλα διαβαζω και πολλες μαλακιες τελευταια..

typhoon είπε...

tzie ego tes teleftaies meres thoro kati oneira foitsiarika ...exoun tzie ipothesi tzie diarkeia..
tha rotiso tin mary gia to oneiro sou an kai xero tin apantisi

Α. Βελισσάρης είπε...

Ένιξερω τι σημαίνει τούντο όνειρο. Πάντως εν πολλά φοητσιάρικο να καταλήξει το πουλλί μου μες το στόμαν της κουφής...εν που τες πιο μεγάλες μου φοβίες!! ΜΑΜΜΑ ΜΟΥΥΥΥ!!!!

Πε μας κόρη Τταϊφούν που τάχα ξέρεις τι σημαίνει, να μάθουμεν τζιαι εμείς :O

Α. Βελισσάρης είπε...

Η γυεναίκα εν η κουφή που έννα με φάει τζιαι να με σκοτώσειιιιιιιιι. Έφαν με πιλέ....

dokisisofi είπε...

Αλλη φορά να έχεις ακόμα μια γκόμενα μαζί σου (με υπαρξιακές αναζητήσεις) και μια μηλιά στην κουζίνα. Μολις τις δεις να πιανουν κουβέντα, ξύπνα να πιεις την αντιβίωσή σου. :)