Τετάρτη, 10 Αυγούστου 2011

Γκούττεν Μόργκεν

Έχει περίπου...εεμμμ...δύο χρόνια να γράψω μες τούντο μπλογκ.

Τί άλλαξεν που τότε; Α. Σχεδόν ούλλα, εχτός που τες σεξουαλικές μου προτιμήσεις.


Τολοιπόν:

1. Εγόρασα ένα τσιακκούι. (Ο κάθε οικολόγος που σέβεται τον εαυτόν του, κουβαλά πάντα πάνω του ένα τσιακκούι Βικτορίνοξ).

2. Είμαι σε ένα δωμάτιο στο Αμβούργο. Είμαι δαμαί για τους επόμενους 2 μήνες, για εντατικά μαθήματα γλώσσας. Πκιερώννει μου τα η γερμανική κυβέρνηση.

3. Γενικά μηνίσκω Βερολίνο. Είμαι επισκέπτης ερευνητής στο Φράιε Πανεπιστήμιο Βερολίνου.

4. Έπιασα 2 υποτροφίες, έννα τελειώσω το διδακτορικό που δαμαί. (Ε ξέρω, είπα να πιάσω υποτροφίες τζιαι έπιασα. Έτσι είμαι, των άκρων).

5. Έγινα χορτοφάγος.

6. Έγινα οικολόγος.

7. Έγινα πιο αριστερός.

8. Εψήλωσα (πλαγίως) 3-4 πόντους.

9. Έγινα πιο ήρεμος, ώριμος κλπ κλπ

10. Έιμαι στα τελευταία στάδια του διδακτορικού.

11. Είμαι σε σχέση, έσιει κανένα χρόνο.

12. Άρκεψα κιθάρα.

13. Ξυπνώ πολλά πρωί.

14. Εγόρασα Μακ-μπουκ.

15.Εμείωσα τους φίλους μου στο φέισμπουκ, από πάνω από χίλιους-εκατό σε καμιά τετρακοσιά. Με οικολογικό τρόπο: μόνον όσοι είναι ενεργά στο περιβάλλον μου, ή εγώ ενεργά στο περιβάλλον τους, μένουν. Ειδεμή, πρόκειται για τεχνολογική ομηρία, εκ μέρους μου εμένα προς τους άλλους, και εκ μέρους των άλλων προς εμένα.

16. Στο Βερολίνο μηνίσκω με έναν ΠΕΛΛΟΝ φίλο μου γλύπτη, τζιαι το "Φανούι", έναν φίκον ωραίον, κοσμογυρισμένον.


Τωρά πρέπει να σαστώ να πάω...σχολείο.

Γκούττεν Μόργκεν.

3 σχόλια:

takeiteasy είπε...

Αλόπως εν το Macbook που τσιεκκάρεις τζιαι έκαμες ανάρτηση!

Λάλε καμιάν καλημέρα μέσα μέσα (όι κάθε δκυό χρόνια)

postbabylon είπε...

πππε.... χρόνεν ουντ ζαμάνεν τον γυιόν μου!
willkommen zurück:-)

Μάρτυρ Χάινεκεν είπε...

Ταγκε! Τσιακκάρω τζιαι το μακμπουκ εν αλήθκεια χεχ