Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2011

Επειδή πέρσι δεν...

Επειδή πέρσι δεν γράφτηκαν παραπάνω που 6 μαθητές, για να μπορέσει το καλοκαιρινό μάθημα να υλοποιηθεί, φέτος έκαμα αντιπρόταση να αλλάξουμε τον τίτλο λλίο, αντί να είναι Εισαγωγή στη Φαινομενολογία, να είναι Εισαγωγή στον Υπαρξισμό και Φαινομενολογία. Το επιδερμικό σκεπτικό αρχικά ήταν να εγκολπωθούν κάποιοι πιο "αγαπητοί" (στους "undergraduates") φιλόσοφοι, ούτως ώστε να έχει απήχηση το μάθημα του χρόνου και να εγγραφούν αρκετοί φοιτητές. Το χρήμα, βλέπετε, με εξανάγκαζε να βάλω στην ταπέλλα του μαχαζιού τον Σαρτρ τζιαι το Νίτσιε. Όι πως υποτιμώ το Νίτσιε, ήντα αφορμήν έθελα να έβρω ευκαιρία να τον διδάξω. Ο Σαρτρ φακκά μου νάκκον. Πε τζιαι να πεις όμως, τελικά εννά με βοηθήσει πολλά για να ξεκαθαρίσω κάποια πράματα μέσα μου, τούτη η αναπροσαρμογή τζιαι η σύζευξη φαινομενολογίας τζιαι υπαρξισμού που έννα κάμω (η οποία υπήρξε ήδη δηλαδή, έννεν δική μου εφεύρεση). Υάρχει όμως ένας κίνδυνος, που ήδη φαίνεται που τες δυσκολίες που αντιμετωπίζω στην επιλογή κειμένων. Το δύσκολο εγχείρημα είναι να διατηρήσω τες διακρίσεις μεταξύ φαινομενολογίας τζιαι υπαρξισμού: να μεν τα σμίξω εντελώς. Τούτον εν το πιο δύσκολο που ούλλα, φαίνεσται μου.

Ακούτε πώς επέλεξα να το σχεδιάσω το μάθημα (στα εγγλέζικα εννοείται, αλλά δαμαί γράφω ελληνικά): Αρκέφκουμεν με το θέμα Νόμου και Ατόμου: "Αντιγόνη" του Σοφοκλή, "Η Δίκη" του Κάφκα (απόσπασμα), "Ο Σοφοκλής και η κάφκα του η Αντιγόνη στο απόσπασμα" του Μάρτυρ Χάινεκεν, Η Δύναμη του Νόμου (;;; Force of Law, ένιξέρω ίνταλως εμεταφράστηκε στα ελληνικά) του Ντεριντά, τέσπα τζιαι κάτι άλλα αποσπάσματα Χάιντεγγερ (για την Αντιγόνη). Μετά πάμε σε Κίρκεγκορ για το άτομο, αποσπάσματα από το Fear and Trembling, καθώς επίσης και Αλεξάντερ Κοζεβ για τη διαλεκτική του "μάστρου τζιαι του σκλάβου", ξανα Ντεριντά αποδόμηση του Χέγκελ (στο Glas), τζιαι μετά Νίτσε. Κάμποσο Νίτσε (ρε παιθκιά βαρκούμαι να τα γράψω αναλυτικά, εβαρέθηκα τον τούντο ποστ σαν έγραφα). Τζιαι μετά Χούσσερλ, Χάιντεγγερ, Λεβινάς, Μερλο-Ποντυ τζιαι Σάρτρ. Έννα αφαιρέσω τον Γκάνταμερ που την προηγούμενη Ύλη.

Άτε κανεί, εκουράστηκα σήμερα, μαθαίνω θκυό γλώσσες την ίδιαν ώραν, γερμανικά τζιαι κιθάρα, 5 ώρες την ημέρα γερμανικά, 1-2 ώρες κιθάρα, 2-3 δουλειά, έκαμα μια κκελλέ καζάνι, τζιαι αύριο πάλε τα ίδια...

Υ.Γ. Όποιος εν αυθάδης, κακεντρεχής, κακός, στα σχόλια του, έννα τα αφαιρώ, τζιαι κανεί, βαρκούμαι να συζητώ πελλάρες, ούτε να διώ λοαρκασμό σε τζείνους που μου τρων την ώραν μου.

Υ.Γ2: Στη φωτογραφία του ιστολογίου είμαι η σκιά στα δεξιά. Μπροστά εν η καλλύττερη μου φίλη. Η φωτογραφία εφκήκε στο Βερολίνο, μια νύχτα, η ώρα 3-4 το πρωί. Κατ'ακρίβειαν, η καλλύττερη μου φίλη δενν νεν τζιαμέ. Δεν είναι παρούσα στο ίδιο δωμάτιο με μένα: είναι μαγνητοσκοπημένη προβολή στον τοίχο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: